Sklep
Nie masz konta? ZAŁÓŻ
tło aktualności
Artukuł:   Nowszy  |  Starszy

Mechanika gry karcianej Racial Wars

Mechanika gry karcianej Racial Wars
Opublikowany ponad 5 lat temu  |  kom4 Komentarze  |  1 883 Odsłon

W minionych tygodniach w serwisie Racial Wars została opublikowana mechanika gry. Znaleźć ją możecie pod adresem: link.

Informacje o publikacji możecie znaleźć również na łamach serwisów patronów medialnych gry:

Nie masz konta? ZAŁÓŻ
2012-05-31 18:05:50
#1
SilverSi
Ranga: nowicjusz
awatar
Na forum od: 2012-05-31
Skąd:
Postów: 5

Mechanika gry karcianej Racial Wars

mam małe pytanie co do mechaniki Racial Wars...

Żeby zniszczyć siedzibę trzeba zniszczyć 5 lokalizacji... Ale jak je się niszczy? Wystarczy takową lokalizację zaatakować?.. wydaje mi się że czegoś nie zrozumiałem ;p

ilość słów: 31, ilość znaków: 241
 
2012-05-31 21:34:58
#2
morigan
Ranga: początkujący
awatar
Na forum od: 2011-11-15
Skąd: Gliwice
Postów: 18

Mechanika gry karcianej Racial Wars

Tak, lokalizację atakuje się jednostkami, jednak właściciel lokalizacji broni je swoimi. Rany na lokalizację przydzielane są w chwili, gdy nie bronią jej już żadne jednostki, chyba że teksty kart mówią inaczej.

Twórz z nami świat Ithilion.
ilość słów: 31, ilość znaków: 229
 
2012-07-05 14:45:36
#3
kryhu
Ranga: nowicjusz
awatar
Na forum od: 2012-07-05
Skąd: Krzeszowice
Postów: 1

Mechanika gry karcianej Racial Wars

Nie chcę zakładać niepotrzebnie nowego tematu (choć po premierze jakiś z pytaniami o zasady by się przydał). Moje pytanie jest następujące:

1.Czy lokalizacja może mieć więcej niż jedno umocnienie?

2. W instrukcji pisze że jednostki w obronie (broniące) to te znajdujące się przy liderze. Nie chodzi przypadkiem o te jednostki, które bronią stolicy?

3. Czy wartownik może przyjmować nadwyżkę ran mówiąc, że poszłaby w lidera jeśli ma inne jednostki w strefie?

Za wyjaśnienie z góry dziękuję.

ilość słów: 72, ilość znaków: 553
 
2012-07-06 15:36:50
#4
morigan
Ranga: początkujący
awatar
Na forum od: 2011-11-15
Skąd: Gliwice
Postów: 18

Mechanika gry karcianej Racial Wars

Na stronie gry www.racialwars.pl został uruchomiony dział FAQ z najważniejszymi pytaniami, które codziennie są aktualizowane. Wyjaśniam natomiast odpowiedzi na powyższe pytania:

1. Może mieć więcej umocnień jednak tak jak ekwipunki pod jednostkami tak umocnienia pod lokalizacjami nie mogą się powtarzać. Tzn. nie można użyć jednocześnie dwóch takich samych umocnień.

2. Tutaj niestety pojawił się błąd. Oczywiście jednostki w obronie to te, które bronią lokalizacji i siedziby. Przy liderze są jednostki atakujące.

3. Nie, wartownik przyjmuje nadwyżkę ran w chwili, gdy przy liderze nie stoi już żadna inna jednostka. Wartownik ochrania lidera, nie jednostki.

Twórz z nami świat Ithilion.
ilość słów: 90, ilość znaków: 718
Nie masz konta? ZAŁÓŻ
©2011-2012 Trynet.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.
WYDAWNICTWO PENTAKL JEST MARKĄ FIRMY TRYNET.PL.
O firmie Trynet.pl
Materiały zawarte w serwisie są objęte prawem autorskim.
Ich kopiowanie, powielanie bądź rozprowadzanie bez zgody Wydawnictwa jest zabronione.
O wydawnictwie Pentakl
Racial Wars: The Card Game