Sklep
Nie masz konta? ZAŁÓŻ
tło aktualności
Artukuł:   Nowszy  |  Starszy

Zapach zwycięstwa

Zapach zwycięstwa
Zewnętrzne łącza: Artykuł na wordpress
Opublikowany ponad 6 lat temu  |  kom0 Komentarze  |  2 212 Odsłon

Aspekty techniczne

Czary to karty, które zagrywane są jako akcje i służą do modyfikowania rozgrywki na bieżąco. Ich zadanie to wspomaganie armii gracza na polu bitwy lub przeszkadzanie przeciwnikowi w jego poczynaniach.
Zaklęcie to podtyp, określający czas i możliwości zagrania karty. Oznacza, że karta ta może być wprowadzona do gry w dowolnym momencie po spełnieniu wymagań do zagrania karty oraz warunków określonych w tekście karty.
Kontratak to słowo kluczowe, określające czy dana jednostka może brać udział w fazie kontrataku.

Mechanika karty

Smoki to rasa posiadająca silne jednostki z wieloma unikalnymi umiejętnościami, co przekłada się na ich zwiększony koszt. Smoczy gracz zazwyczaj ma mniej jednostek na stole niż przeciwnik, dlatego jedną z technik grania smoczą talią jest ponawianie ataków po fazie starcia. Technika ta jest zwana kontratakiem.

Zapach zwycięstwa
Zapach zwycięstwa
Nie masz konta? ZAŁÓŻ
Brak komentarzy. Bądź pierwszą osobą, która go skomentuje.
Nie masz konta? ZAŁÓŻ
©2011-2012 Trynet.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.
WYDAWNICTWO PENTAKL JEST MARKĄ FIRMY TRYNET.PL.
O firmie Trynet.pl
Materiały zawarte w serwisie są objęte prawem autorskim.
Ich kopiowanie, powielanie bądź rozprowadzanie bez zgody Wydawnictwa jest zabronione.
O wydawnictwie Pentakl
Racial Wars: The Card Game